Regnskapsførere
- Den digitale sjekklista
- Hva kan jeg gjøre i fristlisten?
- Hvor finner jeg sertifiseringen for regnskapsførere?
- Hvordan aktiverer jeg integrasjoner (API-brukernøkkel) - for regnskapsfører
- Hvordan avslutter jeg et klientforhold?
- Hvordan endrer jeg frister og status i fristlisten?
- Hvordan endrer jeg regnskapsfører?
- Hvordan holder jeg oversikt over rapporter, avstemming og årsavslutning som regnskapsfører?
- Hvordan jobber jeg med mine klienter i en regnskapsfører konto?
- Hvordan kan jeg som regnskapsfører bruke appen for å scanne bilag rett i bilagsmottak til en kunde?
- Hvordan sette opp kobling mot Altinn - for regnskapsfører og revisor
- Hvordan setter jeg opp regnskapskontorets Tripletex-konto?
- Hvordan tilpasser jeg kontoen min i Tripletex?
- Introduksjon til byråadministrasjon for regnskapsførere
- Jeg er regnskapsfører og skal opprette nye brukere i en ny klientkonto
- Kom i gang med Tripletex for regnskapsførere
- Slik aktiverer du felles bilagsmottak for regnskapsførere
- Slik aktiverer du regnskapskontorets API-brukernøkkel hos kunde - for regnskapsfører
- Slik bruker du felles bilagsmottak for regnskapsførere
- Slik finner du dine roller og rettigheter i Altinn som regnskapsfører eller revisor
- Slik fjerner du en ansatt sin tilgang til en klient
- Slik gir du flere regnskapsførere tilgang til den nye klientens konto
- Slik gir du regnskapsfører tilgang til klientens konto
- Slik gir du revisor tilgang
- Slik knytter du API brukernøkkel mot din klient - for regnskapsfører
- Slik oppretter du en ny klient
- Slik oppretter du en ny klient som ikke har Tripletex-konto
- Slik oppretter du en Tripletex-konto for klienten din
- Slik oppretter du klienttilgang
- Slik oppretter du regnskapskontorets API-brukernøkkel - for regnskapsfører