Bankintegrasjon er en kobling mellom nettbanken og regnskapet ditt.
For de som har benyttet bankintegrasjon i eAccounting er det ikke mulig å overføre integrasjonen i overgangen til Tripletex. Dermed må du aktivere dette på nytt under Selskap-> Mitt abonnement i Tripletex. Vi anbefaler at du avslutter bankintegrasjon i eAccounting før du begynner å føre regnskapet i Tripletex. Kontakt banken din for å avslutte avtalen med eAccounting.
Legg merke til at når du aktiverer bankintegrasjon i Tripletex er saldoen på bankkonto synlig fra omtrent samme dag, men kontoutskrift(transaksjoner) kommer gjerne ikke før måneden etter. Dermed bør du gjennomføre en manuell bankavstemming den første måneden.
Bankintegrasjon Mini er en helt ny type bankintegrasjon som er skreddersydd for små- og mellomstore bedrifter. Du har kanskje hørt om PSD2 eller fått tilbud i din private nettbank om å legge til kontoer fra andre banker? Det er denne teknologien Bankintegrasjon Mini bygger på. Trykk her for å lese mer.
Fordeler med bankintegrasjon Mini
- Enkel onboarding
- Betal kun for bruken (Se priser for transaksjoner i Tripletex her. Ingen månedlig gebyr til banken)
- Gjennomføre innenlands betalinger
- Betale lønn og arbeidsgiveravgift
- Detaljert informasjon om innbetalinger
- Motta kontoutskrifter (ukentlig), se oppdatert saldo og kontoinformasjon
Les mer om hvordan du kommer i gang med Bankintegrasjon Mini
Les mer om hvordan automatisk bankavstemming fungerer i Tripletex
Har du behov for utenlandske betalinger, og kontoutskrift daglig? Det er det mulig å aktivere bankintegrasjon med AutoPay.
Les mer om Bankintegrasjon med AutoPay
Les mer om
Har du ikke bankintegrasjon? Da kan du avstemme manuelt.
Les mer om hvordan du gjør dette