Bankintegrasjon er en kobling mellom nettbanken og regnskapet ditt.
Har du benyttet bankintegrasjon i eAccounting? Det er ikke mulig å overføre integrasjonen i overgangen til Tripletex. Du må du aktivere bankintegrasjon på nytt under Selskap > Mitt abonnement i Tripletex. Husk at du må deaktivere bankintegrasjon i eAccounting først.
Lurer du på når transaksjonene blir synlig i Tripletex etter at du har aktivert bankintegrasjonen? Les mer her.
Har du faktuerert med KID i eAccounting? Da må du legge til dette i avtalen din hos banken når du aktiverer bankintegrasjon i Tripletex.
Bankintegrasjon Mini er en ny type bankintegrasjon i Tripletex som er skreddersydd for små- og mellomstore bedrifter. Trykk her for å lese mer om teknologien.
Fordeler med bankintegrasjon Mini:
- Enkel onboarding
- Betal kun for bruken (Se priser for transaksjoner i Tripletex her. Ingen månedlig gebyr til banken)
- Gjennomføre innenlands betalinger
- Betale lønn, skatt og arbeidsgiveravgift
- Detaljert informasjon om innbetalinger
- Motta kontoutskrifter daglig, se oppdatert saldo og kontoinformasjon
- Utenlandske betalinger
Les mer om hvordan du kommer i gang med Bankintegrasjon Mini.
Det er også mulig å aktivere bankintegrasjon med AutoPay.
Les mer om hvordan du kommer i gang med Bankintegrasjon med AutoPay.
Les mer om
Les mer om hvordan automatisk bankavstemming fungerer i Tripletex
Har du ikke bankintegrasjon? Da kan du avstemme manuelt.
Les mer om hvordan du gjør dette