Når en leverandørfaktura registreres kan du aktivere automatisering for leverandører. Dette krever at tjenesten er aktivert først. Følg instruksene under for hvordan.
Automatisk bokføring gjelder kun for EHF-faktura.
1. Aktivere bilagsautomatisering
Bruker- eller kontoadministrator kan gå til "Selskap>Mitt abonnement" i hovedmenyen for å aktivere bilagsautomatisering.
2. Hvilke tilganger trenger jeg?
Kun brukeradministrator har tilgang til å se brukertilganger.
- Gå til "Selskap>Ansatte>Klikk deg inn på den ansatte det gjelder" eller gå til "Kunde>Kontakter>Klikk på kontakten det gjelder".
- Velg fanen "Brukertilgang".
Her finner du alle brukernes tilganger, og kan administrere deres tilganger.
Les mer om brukertilganger her
Tilganger som kreves for å ha tilgang til automatisk bokføring av leverandørfaktura
- Bilagsautomatsering
- Kan sende betalinger til betalingsoversikten (gjelder ikke lønnsutbetalinger)