Lær mer om bank
- Hvordan flytter jeg bankkontonummer eller bankavtale til en annen regnskapskonto?
- Hvordan flytter jeg bankavtalen til en annen regnskapskonto?
- Hvordan filtrerer jeg i betalingsoversikten?
- Datamottaker for OCR-avtale
- Jeg er DNB-kunde, hvor finner jeg min bruker-ID?
- Hvorfor står det «Ugyldig konto» i bankavstemmingen?
- Hvordan kan jeg fjerne en regnskapskonto fra bankavstemmingen?
- Hva betyr «Payment cancelled in ERP»?
- Hvordan kan jeg godkjenne en automatisk bankavstemming som ikke har likt antall poster på begge sider?
- Hvordan overfører jeg mellom egne kontoer med Autopay?
- Hvilke selskapstyper støttes av Bankintegrasjon Mini?
- Jeg har bokført en inngående faktura, men ser ikke betalingen i betalingsoversikten. Hva gjør jeg?
- Hva er forskjellen på OCR via Autopay og OCR via MPS?
- Det står «SUM.OCR.» på kontoutskriften. Hva betyr det?
- Når kommer transaksjoner inn etter jeg har aktivert bankintegrasjon?
- Hva er forskjellen på Bankintegrasjon (Autopay) og Bankintegrasjon Mini?
- Jeg har en betaling som er kansellert/avvist av banken. Hva gjør jeg for å få betalt?
- Hvor lang tid tar det å aktivere Bankintegrasjon (Autopay)?
- Hvorfor får jeg ikke godkjent bankavstemmingen?
- Har Tripletex støtte for autogiro?
- Hvorfor kommer ikke betalinger inn i Tripletex?
- Hvordan sletter jeg en bankavtale?
- Kan jeg ha bankintegrasjon i to forskjellige regnskapssystemer?
- Kan jeg ha både Bankintegrasjon (Autopay) og Bankintegrasjon Mini aktivert samtidig?
- Hvorfor oppdateres ikke saldoen på bankdashbordet?
- Hvordan kan jeg stoppe en lønnsutbetaling?
- Hvordan endrer jeg fra automatisk til manuell bankavstemming?
- Jeg har slettet en betaling i betalingsoversikten. Hvordan finner jeg den igjen for å betale?
- Hvordan deaktiverer jeg bankavtalen min?
- Hvordan bytter jeg bankintegrasjon?