Hopp til hovedinnholdet
Hjemmesiden for Tripletex hjelpesenter Kundesenter Hjelpesenter
  • Alle temaer
    • Kurs og webinar
    • Kontakt oss
    tripletex.noLogg inn
    • Alle temaer
      • Kurs og webinar
      • Kontakt oss
      tripletex.no Logg inn
      • Send oss en henvendelse
      1. Tripletex hjelpesenter
      2. Bank
      3. Lær mer om bank

      Lær mer om bank

      • For DNB-kunder: Slik bestiller du KID-nummer for fakturaer med MPS (Mastercard Payment Services)
      • Hvordan tilbakestiller/sletter jeg en automatisk bankavstemming?
      • Hvordan flytter jeg bankkontonummer eller bankavtale til en annen regnskapskonto?
      • Hvordan flytter jeg bankavtalen til en annen regnskapskonto?
      • Hvordan filtrerer jeg i betalingsoversikten?
      • Datamottaker for OCR-avtale
      • Jeg er DNB-kunde, hvor finner jeg min bruker-ID?
      • Hvorfor står det «Ugyldig konto» i bankavstemmingen?
      • Hvordan kan jeg fjerne en regnskapskonto fra bankavstemmingen?
      • Hva betyr «Payment cancelled in ERP»?
      • Hvordan kan jeg godkjenne en automatisk bankavstemming som ikke har likt antall poster på begge sider?
      • Hvordan overfører jeg mellom egne kontoer med Autopay?
      • Hvilke selskapstyper støttes av Bankintegrasjon Mini?
      • Jeg har bokført en inngående faktura, men ser ikke betalingen i betalingsoversikten. Hva gjør jeg?
      • Hva er forskjellen på KID via Autopay og KID via Mastercard Payment Service?
      • Det står «SUM.OCR.» på kontoutskriften. Hva betyr det?
      • Når kommer transaksjoner inn etter jeg har aktivert bankintegrasjon?
      • Hva er forskjellen på Bankintegrasjon (Autopay) og Bankintegrasjon Mini?
      • Jeg har en betaling som er kansellert/avvist av banken. Hva gjør jeg for å få betalt?
      • Hvor lang tid tar det å aktivere Bankintegrasjon (Autopay)?
      • Hvorfor får jeg ikke godkjent bankavstemmingen?
      • Har Tripletex støtte for autogiro?
      • Hvorfor kommer ikke betalinger inn i Tripletex?
      • Hvordan sletter jeg en bankavtale?
      • Kan jeg ha bankintegrasjon i to forskjellige regnskapssystemer?
      • Kan jeg ha både Bankintegrasjon (Autopay) og Bankintegrasjon Mini aktivert samtidig?
      • Hvorfor oppdateres ikke saldoen på bankdashbordet?
      • Hvordan kan jeg stoppe en lønnsutbetaling?
      • Hvordan endrer jeg fra automatisk til manuell bankavstemming?
      • Jeg har slettet en betaling i betalingsoversikten. Hvordan finner jeg den igjen for å betale?
      • Neste ›
      • Siste »
      Tripletex

      Karenslyst allé 56,
      0277 Oslo

      • Facebook
      • Youtube
      • Instagram
      • LinkedIn

      Kom i gang

      • Prøv gratis
      • Se priser
      • Logg inn
      • Bli partner

      Systemet

      • Funksjoner
      • Integrasjoner
      • Produktnyheter
      • Produktutvikling

      Om oss

      • Om Tripletex
      • Jobb i Tripletex
      • Ledergruppen
      • Bærekraft

      Ressurser

      • Hjelpesenter
      • Webinar og kurs
      • Flyttehjelp
      • Blogg
      • Personvernerklæring
      • Databehandleravtale
      • Systemsikkerhet
      • Driftsstatus

      © Tripletex 2023