Hvis du får opp denne feilmeldingen, må sjekke hvilket aksesspunkt selskapet er registrert på i ELMA-registeret. Dette betyr hvilket system du er registrert mot.
Slik sjekker du det:
- Gå til denne siden: https://my.galaxygw.com/participantlookup
- For EHF 3.0: legg inn 0192 i første felt og organisasjonsnummeret (uten mellomrom) i det andre feltet.
For EHF 2.0: legg inn 9908 i første felt og organisasjonsnummeret (uten mellomrom) i det andre feltet. - Trykk på «Søk».
- Finn «Access point name» i valgene som du får opp:
-
- Står det noe annet enn Visma AutoInvoice her? Dette betyr at selskapet er registrert i ELMA via et annet aksesspunkt.
- Hvis navnet på din tidligere systemleverandør står her, må du kontakte din tidligere systemleverandør og be de om å avregistrere selskapet i ELMA-registeret.
- Hvis det står «Nets», må du kontakte banken din. Når de bekrefter at du er utmeldt av ELMA-registeret, kan du forsøke å aktivere EHF og registrere selskapet i ELMA-registeret i Tripletex på nytt.
Les mer om hvordan du aktiverer EHF her.