Hvordan endrer jeg fakturamottaker?
Da trenger vi bekreftelse fra begge parter (eksisterende og ny fakturamottaker) på chat eller e-post til support@tripletex.no.
Inne på «Selskap > Mitt abonnement > Fakturainformasjon > Fakturadetaljer» kan du endre hvordan du ønsker å motta fakturaer fra Tripletex, samt e-postadresse for faktura og purring.
Endringer som gjelder mottaker, det vil si på selskapsnivå, må håndteres av support.
Hvordan endrer jeg eierskap til min Tripletex-konto?
Ta kontakt på e-post faktura@tripletex.no for å avklare hvordan dette skal håndteres i deres tilfelle.
Kan dere opprette en bruker for meg?
Tripletex kan ikke opprette brukere på vegne av våre kunder. Dette må håndteres av eksisterende brukeradministrator i kontoen.
Hvis det ikke finnes en tilgjengelig brukeradministrator, vennligst ta kontakt på e-post faktura@tripletex.no for å avklare hvordan vi kan hjelpe dere.
Jeg har dobbeltbetalt en faktura fra Tripletex, hva gjør jeg nå?
Ved dobbeltbetaling av faktura, kontakt oss på support@tripletex.no
Oppgi fakturanummer og selskapsnavn (med org. nummer) i henvendelsen. Om du nettopp har registrert betalingene, kan du også legge ved kopi av betalingene. Da det kan ta litt tid før dette registreres hos oss.
Dersom jeg nedgraderer pakken min, må jeg betale etableringsgebyr på nytt da?
Nei, dersom du nedgraderer pakken så trenger du ikke å betale nytt etableringsgebyr. Men om du oppgraderer pakken, vil du bli fakturert for mellomlegget.