Hvordan endrer jeg fakturamottaker?
Vi ønsker bekreftelse fra begge parter (eksisterende og ny fakturamottaker) på chat (Spørsmål om mitt kundeforhold) eller e-post til faktura@tripletex.no.
Under “Fakturainformasjon>Fakturadetaljer” kan du endre hvordan du ønsker å motta faktura fra Tripletex, samt e-postadresse for faktura og purring.
Endringer som gjelder mottaker, dvs på selskapsnivå, må håndteres av support.
Hvordan endrer jeg eierskap til min Tripletex-konto?
Ta kontakt på e-post faktura@tripletex.no for å avklare hvordan dette skal håndteres i deres tilfelle.
Kan dere opprette en bruker for meg?
Tripletex kan ikke opprette brukere på vegne av våre kunder. Dette må håndteres av eksisterende brukeradministrator i konto.
Hvis det ikke finnes en tilgjengelig brukeradministrator, vennligst ta kontakt på e-post faktura@tripletex.no for å avklare hvordan vi kan hjelpe dere.