Alle lønnsmottakere, både med og uten systemtilgang til Tripletex, kan hente sin lønnsslipp via Tripletex app.
Lønnsslipp via app settes opp i den ansattes "Arbeidsforhold". Du kan også oppdatere for alle eller et utvalg ansatte via "Selskap>Ansattoversikt".
Sjekk at den ansatte er satt opp med en gyldig e-postadresse, og velg deretter "Tripletex-app/webløsning" i fanen "Arbeidsforhold".
NB. Er en person registrert både som kontakt og ansatt, så må påloggingstilgang fjernes på brukeren som ikke skal motta lønnsslipp.
En e-post sendes automatisk til den ansatte med informasjon om hvordan gå frem for å få tilgang til egen lønnsslipp via app/webløsning.
Den ansatte kan logge inn både via mobilapp og webløsning for å se sin lønnsslipp.
Ansattes brukertilgang
Når det er markert for lønnsslipp via "Tripletex-app/webløsning" og den ansatte ikke skal ha annen brukertilganger i webløsningen, men kun se lønnsslippen, markeres automatisk følgende i fanen "Brukertilgang" til den ansatte:
Varsling om lønnsslipp
Den ansatte kan selv logge inn i løsningen og via "Varslingsinnstillinger" sette på varsling for e-post når ny lønnsslipp er tilgjengelig i appen.
Er det satt opp for app/webløsning vil den ansatte også ha tilgang til sin egen lønnssammenstilling.