Timeregistrering: Brukeren kan føre timer på sin egen timeliste. Alle brukere som skal ha tilgang til timelistemodulen må huke av på denne.
Timelisteinnstillinger: Brukeren har tilgang til «Timelisteinnstillinger» der de kan endre og legge til internaktiviter, prosjektaktiviteter samt fjerne og legge til tilleggsfunksjonalitet under timelistemodulen.
Ferieplan: Brukeren har tilgang til å se ferieplanlegging. Brukeren har da tilgang til å se ferieplan for alle ansatte og sine egne feriedager.
Tilgang til timelister for andre kontakter i samme selskap: Brukeren har tilgang til å se timelisten til andre kontakter som har tilknytning til samme kunde/leverandør på kontaktkortet.
Denne tilgangen utvides.
Fakturabeløp for egne timer: Brukeren har tilgang til å se fakturerbart beløp og timepris for sine timer under Timeliste > Timeoversikt.
Timestatistikk - egne timer: Brukeren har tilgang til å se kun sin egen timestatistikk.
Timestatistikk - avdelingens timer: Brukeren har tilgang til å kunne se sine egne timestatistikk og timene til avdelingen brukeren tilhører.
Denne tilgangen krever at «Timestatistikk - egne timer» er aktivert.
Timestatistikk - selskapets timer: Brukeren har tilgang til sin egen timestatistikk, avdelingens statistikk og hele selskapets timestatistikk.
Denne tilgangen krever at «Timestatistikk - egne timer» og «Timestatistikk - avdelingens timer» er aktivert.
Tilgang til alle timelister (inkl. godkjenning): Brukeren har full tilgang til timelistemodulen, og kan se både sine egne og hele selskapets timer. Brukeren kan også godkjenne timer og månedsoversikt.
Denne tilgangen kan aktiveres på avdelingsnivå og for hele selskapet.