En integrasjon trenger brukernøkkeltilgang for å kunne utføre handlinger i din konto.
Får du opp en feilmelding om feil tilganger?
Da er det mest sannsynlig ikke samsvar mellom tilgangene til integrasjonen og brukernøkkeltilgangene. Løsningen er å gi flere tilganger til integrasjonen, eller til brukeren som nøkkelen er opprettet på. Brukernøkkelen kan kun ha samme eller færre tilganger i systemet som det brukeren du lager nøkkelen på har.
Slik finner du brukernøkkelen (integrasjonen) sine tilganger:
Du må være brukeradministrator for å se tilgangene til brukernøkkelen.
Finn frem til brukeren som brukernøkkelen er registrert på. API-brukernøkkelen ligger som oftest registrert på en som er brukeradministrator i kontoen.
- Velg fanen «API-tilgang».
- Se på kolonnen «Nøkkel» og klikk på applikasjonsnavnet i blått.
- Du kommer til en ny side med alle tilgangene for integrasjonen. Her kan du skru av og på hvilke tilganger du ønsker.