Mitt abonnement
- Jeg trenger å forlenge min lesetilgang til Tripletex-kontoen
- Jeg har har sagt opp min Tripletex-konto, men trenger lesetilgang
- Hva gjør jeg ved endring av organisasjonsnummer/fusjon?
- Slik kobler du til BankID på nytt til din bruker
- Jeg opplever tregheter i systemet
- Jeg har fått forespørsel om signatur og har bruker i Tripletex, hva gjør jeg?
- Jeg har fått en forespørsel om signatur og har ikke bruker i Tripletex, hva gjør jeg?
- Slik signerer du og verifiserer selskapet
- Selskapet mitt har gått konkurs, hva gjør jeg?
- Hvordan gir jeg Support tilgang til min konto?
- Jeg har en ubetalt faktura og trenger øyeblikkelig tilgang til konto
- Jeg angrer på at jeg har sagt opp, hvordan gjenåpner jeg min konto?
- Hvordan nedgraderer jeg pakker og/eller tilleggstjenester?
- Hvor finner jeg mine signerte lisenser og avtalevilkår?
- Slik oppgraderer du pakken din og legger til tilleggstjenester/moduler
- Hvordan sjekker jeg hvilken pakke eller moduler jeg har?
- Lesetilgang og oppbevaringsplikt ved oppsigelse
- Min Tripletex-konto er sperret, hva gjør jeg?
- Hvor ser jeg informasjon om mitt kundeforhold?
- Hvordan sier jeg opp?