Hopp til hovedinnholdet
Hjemmesiden for Tripletex hjelpesenter Kundesenter Hjelpesenter
Gå til tripletex.no
  • Send oss en henvendelse
  1. Tripletex hjelpesenter
  2. Bilag
  3. Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Hvorfor får jeg ikke rotert vedlegget til bilaget i bilagsmottaket?
  • Hvorfor kommer ikke min faktura inn i bilagsmottaket til kunden når kunden er Tripletex-kunde?
  • Hvordan får jeg ført et bilag datert før åpningsbalansen i Tripletex?
  • Hvorfor mottar jeg ikke EHF-fakturaer som sendes til firmaet?
  • Hvorfor får jeg to kopier av fakturaen inn i Bilagsmottaket?
  • Hvordan føres mva ved kjøp av tjenester fra utlandet?
  • Er det mulig å eksportere bilag med prosjekt- og/eller avdelingsnummer?
  • Hvordan får jeg bilagsført en purring i meldingsoversikten?
  • Hvorfor vises ikke reiseregningen på bankutskriften?
  • Hvordan bokfører jeg et ansattutlegg mot en annen avdeling enn den ansattes avdeling?
  • Utskrift av PDF i Firefox. Hvorfor får jeg med uønsket tekst?
  • Hvorfor må jeg velge ansatt når jeg posterer mot konto 2910?
  • Jeg har problemer med visning av PDF-dokumenter. Hva gjør jeg?
  • Hvorfor får jeg feilmeldingen "Ugyldig filformat (application/octet-stream)" når jeg sender inn PDF-dokumenter til bilagsmottaket?
Jeg vil bestille nå Jeg vil prøve gratis

Om systemet

  • Regnskap
  • Lønn
  • Prosjektstyring og timeføring
  • Produktnyheter

Sikkerhet

  • Personvernerklæring
  • Databehandleravtale
  • Systemsikkerhet
  • Driftsstatus

Kontakt

  • Hjelpesenter
  • Om oss
  • Ledergruppen
  • Jobb i Tripletex
facebook Youtube Instagram linkedin
© Tripletex