Hopp til hovedinnholdet
Hjemmesiden for Tripletex hjelpesenter Kundesenter
  1. Tripletex hjelpesenter
  2. Bilag
  3. Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Hvorfor får jeg ikke slettet et bilag avvist i attestering?
  • Hvorfor får jeg ikke rotert vedlegget til bilaget i bilagsmottaket?
  • Hvordan får jeg endret ebilagsadressen i bilagsmottaket til selskapets fakturaadresse?
  • Hvorfor kommer ikke min faktura inn i bilagsmottaket til kunden når kunden er Tripletex-kunde?
  • Hvordan får jeg ført et bilag datert før åpningsbalansen i Tripletex?
  • Hvorfor mangler det regnskapskontoer i kontolisten?
  • Jeg ønsker ikke at bilag som føres mot prosjekt skal attesteres av prosjektleder. Er det mulig å ta bort denne funksjonaliteten?
  • Hvorfor mottar jeg ikke EHF-fakturaer som sendes til firmaet?
  • Jeg har attestert bilaget, men glemt å legge til et vedlegg. Hva gjør jeg?
  • Hvorfor får jeg to kopier av fakturaen inn i Bilagsmottaket?
  • Hvordan føres mva ved kjøp av tjenester fra utlandet?
  • Jeg får opp en valideringsfeil når jeg skal registrere et avansert bilag? Hvorfor skjer dette?
  • Er det mulig å eksportere bilag med prosjekt- og/eller avdelingsnummer?
  • Hvordan får jeg bilagsført en purring i meldingsoversikten?
  • Er det mulig å levere omsetningsoppgaven uten å avstemme banken?
  • Hvorfor vises ikke reiseregningen på bankutskriften?
  • Hvordan bokfører jeg et ansattutlegg mot en annen avdeling enn den ansattes avdeling?
  • Hvordan lukker jeg to posteringer med ulik valuta?
  • Hvordan registrerer jeg tilbakebetaling av mva?
  • Jeg har registrert en leverandørfaktura som "ikke betalt". Hvordan registrerer jeg betalingen i ettertid?
  • Utskrift av PDF i Firefox. Hvorfor får jeg med uønsket tekst?
  • Er det mulig å føre lønnskostnader mot prosjektets avdeling?
  • Jeg prøver å sende et bilde fra mobiltelefonen til dokumentmottaket, men bildet avvises pga. størrelsen. Hva gjør jeg?
  • Hvorfor vises feilmeldingen "Regnskapet er låst for mva-posteringer" ved føring av bilag?
  • Hvorfor må jeg velge ansatt når jeg posterer mot konto 2910?
  • Hvordan retter jeg på et bilag som er ført feil?
  • Hvordan endre et ansattutlegg som er låst?
  • Jeg har problemer med visning av PDF-dokumenter. Hva gjør jeg?
  • Hvorfor får jeg feilmeldingen "Ugyldig filformat (application/octet-stream)" når jeg sender inn PDF-dokumenter til bilagsmottaket?
  • Hvorfor får jeg ikke ført posteringer på ulike datoer i avansert bilag?
  • Neste ›
  • Siste »
Jeg vil bestille nå Jeg vil prøve gratis

Om systemet

  • Regnskap
  • Lønn
  • Prosjektstyring og timeføring
  • Produktnyheter

Sikkerhet

  • Personvernerklæring
  • Databehandleravtale
  • Systemsikkerhet
  • Driftsstatus

Kontakt

  • Hjelpesenter
  • Om oss
  • Ledergruppen
  • Jobb i Tripletex
facebook Youtube Instagram linkedin
© Tripletex