Antall (2x2) er 2 på selskap og 2 på bruker, fordi perioden i dette tilfellet gjelder 2 måneder.
Spesifikasjoner
Etableringsgebyr
Etableringsgebyr er en engangskostnad for aktivering av pakke.
Du kan få etableringsgebyr for:
- Selskap
- Brukere
Månedspris
Du betaler en månedspris for:
- Selskap
- Bruker/ansatt (Kontakter blir fakturert ved bruk)
- Logistikk (Du betaler for både selskap og bruker)
- API - Hvis konto har Smart-pakken og en bruker med aktiv API-nøkkel.
Integrasjon gjennom Connect My Apps
Du betaler for automatisk integrasjon under "Selskap>Integrasjoner".
Dette er integrasjon uten at du trenger å sette opp en brukernøkkel.
Les mer om automatisk integrasjon her
Årspris
Årspris er er en årlig pris du betaler for en pakke eller en tjeneste.
I Tripletex betaler du årspris for:
- Årsoppgjør
Bestiller du årsoppgjør før 01.07 blir du fakturert for årsoppgjør det året du bestiller, og får ny faktura i januar neste år. Bestiller du årsoppgjør etter 01.07 blir du ikke fakturert før januar neste år.
Korrigeringer
-
Prisjustering
Etterskuddskorrigering pga. oppgradering av pakke eller prisjustering for tjenestene til Tripletex. -
Endring pakke
Oppgradering til pakke som har høyere etableringsgebyr.
Transaksjoner
Transaksjonspriser kan komme som tillegg på faktura.
Se på denne oversikten over type transaksjoner og eksisterende priser her
Se forklaring på ulike transaksjoner i tabellen under.
Transaksjon | Forklaring |
Direkte betaling |
Gjelder betalinger utført med bankintegrasjon via Autopay eller via Bankintegrasjon Mini |
OCR/KID |
Gjelder innbetalingsfiler importert fra bank til Tripletex gjennom Autopay eller Nets. |
EHF |
Gjelder utsending/mottakelse av elektronisk faktura (EHF). |
Kredittsjekk | Les mer om kredittsjekk her |
Elektronisk bilag |
Gjelder lastet opp eller mottatt bilag i elektronisk bilagsmottak. |
SMS |
Betalingspåminnelse eller purring varsel sendt som SMS. Les mer om SMS-varsling for betalingspåminnelser/purringer her |
Kryptert lønnsslipp | Les mer om kryptert lønnslipp her |
Brev | Les mer om brevutsendelse av inkassovarsel |
3030 Bilag år XX |
Bilag over inkludert bilagsmengde. |
Faktureringsperiode/intervall
Antall måneder
Fakturaintervaller er som oftest 2 eller 6 måneder. Antallet på spesifikasjonen er dermed antall måneder en blir fakturert for. Perioden det faktureres for, står øverst på spesifikasjonen.
Brukere
- Med Smart-pakke har du samme pris for ansatte og brukere med systemtilgang.
- Komplett-pakke har én pris for brukere/ansatte med systemtilgang og én pris for ansatte som kun har tilgang til lønnsslipp.
Ansatte blir fakturert for hele månedsperioder. Slik at hvis sluttdato bli satt i en ny månedsperiode, blir den ansatte fakturert for 1 måned.
Les mer om fakturering av brukere her