Brukere/ansatte blir fakturert forskjellig ut i fra hvilken pakke som er aktivert i konto, og hvilke tilleggstjenester som er valgt.
Ansatt - Har en etableringskostnad og månedspris.
Kontakt - Har ikke etableringskostnad og blir kun fakturert for månedsperioder det er en aktivitet på brukeren (innlogging, utbetaling, timeføring ol.). Er en kontakt administrator i kontoen, vil kontakten bli fakturert som en ansatt.
Smart - Her vil det være samme pris for ansatte uansett arbeidsforhold og systemtilgang. Men det vil ikke påløpe kostnader for en ansatt/kontakt hvis konto ikke har lønnsmodul.
Komplett - Her vil det være en høyere pris for brukere som har systemtilgang.
Arbeidsforhold - Ansatte med aktivt arbeidsforhold blir fakturert.
Systemtilgang (påloggingstilgang) - Ansatte/brukere med systemtilgang blir fakturert.
Bruker til lager og logistikk - Fakturert hvis bruker har tilgang til produktmodulen.
API - Hvis en bruker har aktiv API-nøkkel, blir konto fakturert for bruk av API med Smart-pakken. API-nøkkelen kan avsluttes ved å trykke på X til høyre på nøkkelen.