Se på videoen under for å lære mer om "Mitt abonnement":
Via siden “Mitt abonnement” under Selskap i Tripletex, får du følgende informasjon:
Hold oversikt over dine fakturaer og endre fakturadetaljer
I seksjonen “Fakturainformasjon” vil du finne en oversikt over alle fakturaene dine fra Tripletex og om de er betalt eller ikke.
Klikk på "Fakturadetaljer" for å endre på e-posten som mottar faktura fra Tripletex og hvordan du ønsker å motta fakturaer fra oss.
Se hvilken pakker og moduler og tilleggstjenester du har
Her ser du hvilken pakke-løsning som er tilgjengelig for bedriften, og mulighet til å oppgradere til en utvidet pakke.
Aktive moduler og tilleggstjenester
Her finner du oversikt over de moduler og tilleggstjenester som er tilgjengelige i din Tripletex-konto.
Oppgradere pakke eller tilleggstjenester
Ønsker du å oppgradere pakker eller tilleggstjenester, klikker du på den blå boksen der det står “Bestill...”.
Trykk på “Les mer…” for å finne mer informasjon om tjenesten.
Hvilken informasjon som kommer opp avhenger av tjenesten du har valgt.
Oppgradering vil bli justert på neste faktura fra Tripletex.
Elektroniske avtaler
Alle elektroniske avtaler vil du finne under "Selskap>Selskapsinformasjon” seksjonen “Signerte lisenser og avtalevilkår”.
Nederst på siden finner du en oversikt over moduler og tilleggstjenester som kan testes ut.
Nedgradere pakker eller tilleggstjenester
- Gå til "Selskap>Mitt abonnement".
- Velg seksjonen "Aktive moduler og tilleggstjenester".
- Klikk på "Les mer".
- Klikk på "Deaktiver" for å deakivere modulen/tilleggstjenesten.
Jeg har andre spørsmål om min faktura
Fakturamottaker: Vi ønsker bekreftelse fra begge parter på chat (Spørsmål om mitt kundeforhold) eller e-post til faktura@tripletex.no.
Under “Fakturainformasjon>Fakturadetaljer” kan du endre hvordan du ønsker å motta faktura fra Tripletex, samt e-postadresse for faktura og purring.
Endringer som gjelder mottaker, dvs på selskapsnivå, må håndteres av support.
Eierskap til Tripletex konto: Ta kontakt på e-post faktura@tripletex.no for å avklare hvordan dette skal håndteres i deres tilfelle.
Ny admin-bruker: Tripletex kan ikke opprette brukere på vegne av våre kunder. Dette må håndteres av eksisterende brukeradministrator i konto.
Hvis det ikke finnes en tilgjengelig admin bruker, vennligst ta kontakt på e-post faktura@tripletex.no for å avklare hvordan vi kan hjelpe dere.
Ønsker du å avslutte ditt abonnement hos oss?
Les mer om hvordan du avslutter ditt abonnement her