Via siden “Mitt abonnement” under "Selskap" i Tripletex, får du følgende informasjon:
- Hvilken pakke du som kunde har.
- Standard-prisene som tilhører pakken.
- Fakturahistorikk
- Oppgradering
- Aktivering av tilleggstjenester
- Andre endring
- Avslutte abonnement / evt. gjenåpne abonnement - se egen artikkel her.
Fakturahistorikk
Viser en oversikt over alle faktura fra Tripletex.
Endring av hvor fakturaer for Tripletex sendes, kan gjøres her.
Pakker
Her ser du hvilken pakkeløsning som er tilgjengelig for bedriften. Du kan også her velge å oppgradere til en utvidet pakke.
NB. Hvis du har har en pakke med for eksempel prosjekt, timeføring eller lønn og nedgraderer til en pakke uten disse modulene, må du eksportere ut informasjon om dette før nedgradering om du ønsker å oppbevare dette.
Andre endringer
Nedgradering av pakke: Ta kontakt på chat (Spørsmål om mitt kundeforhold) eller e-post til faktura@tripletex.no.
Fakturamottaker: Vi ønsker bekreftelse fra begge parter på chat (Spørsmål om mitt kundeforhold) eller e-post til faktura@tripletex.no.
Eierskap til Tripletex konto: Ta kontakt på e-post faktura@tripletex.no for å avklare hvordan dette skal håndteres i deres tilfelle.
Ny admin-bruker: Tripletex kan ikke opprette brukere på vegne av våre kunder. Dette må håndteres av eksisterende admin-brukere i konto.
Hvis det ikke finnes en tilgjengelig admin bruker, vennligst ta kontakt på e-post faktura@tripletex.no for å avklare hvordan vi kan hjelpe dere.