Med Bankintegrasjon Mini er det enkelt å betale fakturaer og godkjenne betalinger.
Har du attestering? Bilaget må ferdig attesteres før det kan betales. Les mer her.
Se hvordan du registrerer og godkjenner betalinger med Bankintegrasjon Mini her:
Ønsker du ikke se videoen, kan du lese om disse stegene under.
Får du det ikke til? Les mer og sjekk at du har de riktige bankinnstillingene for Bankintegrasjon Mini.
Steg 1: Registrer betaling
- Registrer leverandørfaktura
- Velg kontoen du ønsker betale fra
- Fyll inn betalingsinformasjon, betalingsdato, beløp og KID/melding.
Betalingsoppfordringen (betalingsdato) legger seg til i betalingsoversikten ved lagring.
Steg 2: Utbetale lønn
Bankintegrasjon Mini kommer med en tidsbegrensning på lønnskjøringen, noe som innebærer at lønnkjøringen må gjøres dagen før selve utbetalingen.
Mottaker i banken står som ZTL Payment Solutions AS. Ikke slett denne betalingen, det er lønnskjøringen.
Godkjenner du utbetaling av lønn på dagens dato, får du informasjon om at lønnen ikke blir utbetalt før første bankdag etter dagens dato.
Steg 3: Godkjenne og betale
- Marker de betalingene du skal godkjenne
- Velg “Godkjenn” i menyen til høyre
- Godkjenn betalingene med BankID.
Status på betalingene oppdateres automatisk i betalingsoversikten. Er status fra banken betalt, opprettes et bilag slik at transaksjonen blir bokført.
Vil du lære mer?
Slik gir du betalingstilgang med bankintegrasjon Mini