Med Bankintegrasjon Mini er det enkelt å betale fakturaer og godkjenne betalinger.
Se hvordan du registrerer og godkjenner betalinger med Bankintegrasjon Mini her:
Ønsker du ikke se videoen, kan du lese om disse stegene under.
Får du det ikke til? Les mer og sjekk at du har de riktige bankinnstillingene for Bankintegrasjon Mini.
Leverandørfaktura
- Registrer leverandørfaktura
- Velg kontoen du ønsker betale fra
- Fyll inn betalingsinformasjon, betalingsdato, beløp og KID/melding.
Betalingsoppfordringen (betalingsdato) legger seg til i betalingsoversikten ved lagring.
Godkjenn betalinger
- Marker de betalingene du skal godkjenne
- Velg “Godkjenn” i menyen til høyre
- Godkjenn betalingene med BankID.
Status på betalingene oppdateres automatisk i betalingsoversikten. Er status fra banken betalt, opprettes et bilag slik at transaksjonen blir bokført.
Attestering
Har du attesteringsmodulen, må bilaget være ferdig attestert før det vises i betalingsoversikten.