Ved utføring av varemottak og opprettelse av ordre og faktura vil lagerbeholdningen automatisk oppdateres. Flere smarte funksjoner som avvikshåndtering, restordre, lagerlokasjon og oversiktlige dashboards gjør at hele bedriften får full kontroll på både varelageret og logistikken.
Logistikkmodulen gir tilgang til mer avanserte lager- og logistikkoperasjoner.
Denne modulen er laget for bedrifter med enkle behov. Vi fortsetter å videreutvikle den, slik at modulen får mer funksjonalitet og blir noe mer avansert.
Aktivering
Under “Mitt abonnement” kan du aktivere “Logistikk”.
Flere av nettbutikkene som er integrert mot Tripletex gir også mulighet til å synkronisere varelageret mellom Tripletex og nettbutikken. Det vil komme endringer i funksjonalitet og brukergrensesnittet. I ytterste konsekvens kan funksjoner fjernes av ulike årsaker. Vi vil alltid prøve å informere i forkant om endringer som kommer.
Nye funksjoner
I tillegg kan du teste ut nye funksjoner som foreløpig er i Beta.
Du får opp følgende informasjon ved aktivering;
Hold deg oppdatert på nyheter via "Produktnyheter".
Nedenfor finner du en oversikt over hjelpeartikler som kan være aktuelle om du ønsker å vite mer om logistikkmodulen:
Innkjøp: |
Lager: |
Produkt: |
Varemottak: |
||
Ordre: |
|