Chat-løsningen
Nede til høyre i skjermbildet i Tripletex finner du “Hjelp”.
Når du klikker på Hjelp så vil et nytt mindre skjermbilde dukke opp inne i Tripletex. Her kan du søke på det du lurer på, husk å trykke Enter når du har skrevet inn det du lurer på. Du vil da finne forslag på artikler, faq og videoer. I eksempelet her søkes det på “Timeliste”. Vi får her opp 9 forslag ut i fra søket. Du kan selvsagt benytte flere søkeord dersom det er nødvendig. Prøv deg gjerne litt frem.
Chat med en kundekonsulent
Dersom du trenger å komme i kontakt med en kundekonsulent, vil det i vår åpningstid også være mulig å kontakte oss via Chat. Chat er et flott verktøy for korte spørsmål slik at du får rask hjelp.
Chatten vil følge med deg når du klikker rundt i løsningen og du vil også få varsel i chat-vinduet når kundekonsulent har svart deg. Sitter du med et langt spørsmål så anbefaler vi at du sender oss e-post. Hvordan du kontakter oss via e-post finner du beskrevet litt lenger ned i artikkelen.
I chat-løsningen kan du skrive inn det du lurer på og trykke Enter. Du kan også lime inn bilder og utklipp som kan hjelpe deg å utdype hva du lurer på. Filer du kan sende er bilder eller PDF-filer. Excel-filer fungerer dessverre ikke i chatten, men de kan du sende til oss via e-post.
Når du er ferdig med å chatte med kundekonsulenten kan du trykke på de tre prikkene nede til høyre i chat-boksen og velge “Avslutt”.
Du kan også velge å få sendt avskrift av chat til e-posten din. Dette valget dukker opp når chatten avsluttes.
E-post henvendelse til support
For å sende en e-post/sak trykker du på “Hjelp og support” og deretter “Hjelpesenter”.
Du kommer da inn på følgende side;
Scroller du deg helt nederst i bildet kan du kontakte oss på “E-post”.
Klikk på “support@tripletex.no” og du blir tatt videre for å opprette en supporthenvendelse.
Når man får svar på saken vil man få en mail til den mailadressen man er logget inn i Tripletex med.
Man kan også sende en vanlig e-post til support@tripletex.no.
Under “Hjelp og support” i høyre hjørne finner du et arkiv med dine henvendelser.
Merk at kommunikasjonen med Tripletex support foregår på e-post etter at saken er opprettet. Hjelpesenteret er for oversikt over eksisterende henvendelser. Det er ikke mulig å svare herfra.
Forklaringer til de ulike delene av hjelpesenteret
Hjem: Mulighet til å lage ny sak og en oversikt over dine siste fem saker
Mine selskaper: Oversikt over alle selskap man har tilgang til i Tripletex
Mine henvendelser: Oversikt over alle eksisterende saker inkl. chat.