Hva er SMS-varsling for betalingspåminnelser
og purringer?
SMS-varsling for betalingspåminnelser og purringer betyr at det sendes en SMS til det mobiltelefonnummeret som er registrert på kunden. Meldingen inneholder en påminnelse om at selskapet har mottatt en betalingspåminnelse eller purring på e-post.
Slik aktiverer du SMS-varsling for betalingspåminnelser og purringer:
- Gå til "Selskap>Mitt abonnement" i hovedmenyen.
- Bla til seksjonen "Moduler og tilleggstjenester".
- Klikk på "Bestill" for å aktivere tjenesten.
- Se gjennom og godkjenn avtalevilkår.
Les mer om hvordan du bestiller tilleggstjenester her
Legg deretter inn mobilnummeret til kundene dine, slik gjør du det:
- Gå til "Kunde>Kunde/leverandører" i hovedmenyen.
- Velg kunden du ønsker å registrere mobilnummer på.
- Se på seksjonen "Kontaktinformasjon" og legg inn telefonnummer i feltet "Telefon".
- Klikk på "Lagre".
Dette nummeret dukker opp når du velger purring via SMS-varsling på kunden.
Les mer om hvordan du sender en påminnelse eller purring her