Lesetilgang for våre supportmedarbeidere
Du kan gi våre ansatte på supportavdelingen lesetilgang i kontoen din slik at de enkelt kan hjelpe deg der du står fast. Dette innebærer at supportmedarbeidere kan se alt av informasjon som er registrert i kontoen. Supportansatte har ikke mulighet til å gjøre endringer eller utføre handlinger inne i kontoen. Når du tar kontakt med support via e-post eller chat får du en forespørsel om å gi lesetilgang. Våre supportmedarbeidere benytter seg av tilgangen kun i forbindelse med henvendelsen. Du kan til enhver tid fjerne tilgangen.
Taushetsplikt og rutiner
Alle våre supportmedarbeidere har taushetsplikt og kan ikke under noen omstendighet røpe informasjon av forretningsmessig eller annen karakter som vedrører oppdragsgiver og oppdragsgivers kunder, leverandører og medhjelpere, som for eksempel informasjon om prosjekter, planer, kontrakter, beregninger, budsjetter, regnskap og tilhørende korrespondanse. Våre ansatte må til enhver tid utvise stor diskresjon når de behandler disse opplysningene og kommuniserer muntlig og skriftlig med deg.
All informasjon, som du gir til våre ansatte i supportavdelingen, kan ikke brukes i andre sammenhenger enn den tiltenkte sammenhengen. Alle opplysninger skal oppbevares på en slik måte at de er sikret mot innbrudd og uønsket innsyn. Formidling av informasjon internt i avdelingene er tillatt for å gi kunden raskere og bedre svar på henvendelser, og alle mottakere av denne informasjonen er underlagt de samme strenge reglene for taushetsplikt. Taushetsplikten vedvarer også etter at arbeidsforholdet er bragt til opphør og så lenge informasjonen er av beskyttelsesverdig interesse.
Kontakt
Trenger du å komme i kontakt med oss kan du starte en chat med oss her eller inne i Tripletex. Du kan også sende oss en e-post til support@tripletex.no