Tripletex hjelpesenter Regnskap Rapporter og reskontro Hvordan lager jeg min egen rapport? (Rapporter Pluss) 22. januar 2025 kl. 08.56 Oppdatert 1. Aktivere Rapporter Pluss 2. Lage egen rapport 3. Rapporteditor 4. Formler og funksjoner Slik lager du din egen rapport: Gå til «Rapporter» i hovedmenyen. Klikk på «Ny rapport» for å lage en ny rapport. Velg hvordan du vil opprette rapporten: Start med en rapportmal Velg en av våre maler å starte med. Kopier eksisterende rapport Kopier en annen rapport du har laget. Last opp rapportmal Last opp ønsket rapportmal. Rapportmalen må være mal lastet ned fra en annen Tripletex-konto. Start med en tom rapport Start med en fullstendig tom rapport og legg inn alle kolonner og rader selv. 3. Skriv inn navn og beskrivelse på rapporten.4. Klikk på «Fullfør» når ønsket oppsett for rapporter er valgt. ‹ Tilbake Neste › Relaterte artikler Hvordan bruker jeg rapporteditoren? (Rapporter Pluss) Slik bruker du formler og funksjoner i Rapporteditor (Rapporter Pluss) Slik aktiverer du Rapporter Pluss Hvordan bruker jeg avansert bilag? Slik aktiverer du dellevering/delfakturering (restordre)