Vi flytter gradvis alle våre brukere over til en ny innloggingsløsning som heter Visma Connect.
Les mer om fordelene Visma Connect vil gi deg her
Velg steget som gjelder deg og følg punktene beskrevet under:
Ofte stilte spørsmål
Hvorfor endrer vi innloggingen for alle brukere?
Vi innfører en forbedret innloggingsløsning som gir økt sikkerhet og gir flere innloggingsmuligheter som for eksempel innlogging med fingeravtrykk.
Jeg får ikke godkjent betalinger lenger, hva gjør jeg?
Har du gått over til Visma Connect, så bruker du samme passord for innlogging til Tripletex og til å godkjenne betalinger.
Dersom du ikke husker passordet kan du klikke på "Glemt ditt passord?" i innloggingssiden.
Jeg har aktivert tofaktorautentisering i Tripletex fra før, hvorfor kan jeg ikke bruke denne lengre?
I vår nye innloggingsløsning bruker vi Visma Connect sin tofaktorautentisering. Det betyr at den 6-sifrede koden du skal bruke ved innlogging er den som genereres fra Visma Connect, ikke Tripletex, i autentiseringsappen (for eksempel Google Authenticator).
Du kan slette raden med koder som står med "Tripletex" over i autentiseringsappen du bruker.
Bruk koden som står med "Visma Connect" over ved innlogging til Tripletex.
Les mer om aktivering av tofaktorautentisering med ny innloggingsløsning
Jeg har glemt passordet mitt
Trykk på “Glemt ditt passord?” i innloggingsbildet og skriv inn brukernavnet ditt.
Har du glemt brukernavnet også, ta en titt på punktet under.
Jeg har glemt brukernavnet mitt
Ta kontakt med brukeradministrator i selskapet du jobber i. De kan se hvilket brukernavn ansatte bruker på kontakt- eller ansattoversikten i Tripletex. Henvis til punktet under.
Jeg er administrator og skal sjekke brukernavn på vegne av en annen
- Logg inn i Tripletex.
- Gå til "Selskap>Ansatte".
Gjelder dette en kontakt, gå til "Kunde>Kontakter". - Klikk på brukeren i oversikten.
- Brukernavnet ligger under feltet "E-post adresse" som du finner i fanen "Detaljer" eller "Brukertilgang".
Hvordan setter jeg opp en gjenopprettelses e-post?
Gjenopprettelses e-post kan du sette opp på https://accountsettings.connect.visma.com/
Jeg er eneste bruker og har glemt brukernavnet mitt
Ta kontakt med oss på chat i vår åpningstid (nederst til høyre på denne siden) eller send en mail til support@tripletex.no, så hjelper vi deg!
Jeg har allerede bruker i noen av Vismas tjenester, men har mistet min autentiseringskode og har ikke beredskapskode. Hva gjør jeg?
Ta kontakt med oss på chat i vår åpningstid (nederst til høyre på denne siden) eller send en mail til support@tripletex.no, så hjelper vi deg!